0749.214.779
testeaza

Drept de Retur

DATE COMERCIANT

SC ARCADIA SOLUTIONS SRL, cu sediul in Bucuresti, B-dulMetalurgiei nr.99-99B, Sector 4, înregistrată la RegistrulComerţului sub nr. J40/13505/2015, CUI RO35195584, cont IBAN RO02INGB0000999905540254 deschis la ING BANK – SUCURSALA OLTENITEI

LIVRARE PRODUS

Livrarea Echipamentului se face in maxim 5 zile de la data plaţii integrale a echipamentului.

Cheltuielile aferente transportului sunt incluse în preţul de vânzare.

DREPTUL DE RETUR

Cumpărătorul beneficiază de o perioadă de 14 zile pentru a se retrage din contract fără a fi   nevoit să justifice decizia de retragere. Termenul de 14 zile începe să curgă din momentul în care cumpărătorul întră în posesia fizică a produsului.

Vânzătorul rambursează toate sumele pe care le-a primit drept plată din partea cumpărătorului în termen de 14 zile de la data la care este informat de decizia de retragere din contract.

Cumpărătorul este obligat să informeze Vânzătorul cu privire la decizia de retragere din contract prin transmiterea formularului de retragere descărcat de AICI sau printr-o declaraţie neechivocă în care îşi exprimă decizia de retragere din contract, transmisă la adresa de email office@chairmony.ro

În cazul exercitării dreptului de retragere, cumpărătorul suportă costul transportului respectiv 3lei/km dus-întors.

Consumatorul este responsabil doar în ceea ce priveşte diminuarea valorii produselor rezultată din manipularea acestora, diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor şi funcţionării produselor

În cazul deteriorării ambalajului original, ce face imposibilă vanzarea produsului ca nou,  se va percepe o taxa de readucere a produsului la starea in care a fost livrat. Diminuarea se aplica intre  0%-15% din valoarea initiala a produsului.

În cazul în care produsul returnat prezintă deteriorări precum lovituri, zgârieturi accesorii lipsă sau alte probleme estetice, suma de rambursat se va diminua proporţional cu gravitatea prejudiciului cauzat.

Dispoziţiile prezentei secţiuni nu se aplică persoanelor juridice şi nici în cazul în care produsul a fost testat în showroom-ul Chairmony şi apoi achiziţionat.

GARANŢIE

Garanţia acordată pentru produsele noastre este de 24 luni de la data punerii in functiune.

Pentru remedierea defecţiunilor, în termen de 15 zile calendaristice vom repara produsul sau îl vom înlocui cu altul identic.

Dacă repararea sau înlocuirea produsului nu sunt posibile, cumpărătorul are dreptul la rezoluţiunea totală sau parţială a contractului, după caz şi respectiv la restituirea contravalorii totale sau parţiale a produsului.

Nu se va asigura garanţie pentru produsele deteriorate din cauza nerespectării instrucţiunilor de utilizare, întreţinere şi manipulare cât şi a intervenţiei neautorizate asupra acestora.