PromoArt demonstrează grija pentru angajați și le aduce relaxarea la birou

Cu toții cunoaștem cât de importantă este relaxarea angajaților pentru succesul unei companii. Angajații care sunt permanent stresați sunt mai puțin productivi, se simt obosiți mereu și își duc mai greu la îndeplinire atribuțiile. La polul opus, persoanele care se simt relaxate la locul de muncă au o productivitate crescută, se simt motivați să evolueze profesional, sunt mai creativi în soluționarea problemelor și mai fericiți.

Orice firmă are o responsabilitate etică față de angajații săi, pentru că de aceștia depinde succesul și buna funcționare a sa. Responsabilitatea firmei vizează mai ales crearea unui climat optim pentru desfășurarea activităților zilnice – de la aparatură la condițiile de lucru. Câteva dintre elementele care contribuie la destinderea celor angrenați în companii sunt pauza de cafea, jocurile, sălile de fitness, spațiile destinate relaxării, pauza de masă etc.

Toți angajații, dar cu precădere cei care desfășoară activități la birou au nevoie de alternative de relaxare adecvate pentru a putea diminua stresul și elibera tensiunea musculară acumulată pe parcursul zilei în cel mai plăcut mod.

PromoArt este o companie care activează în industria publicitară, oferind clienților săi servicii personalizate de grafică și design, print-uri indoor și outdoor, producție și consultanță.

Viziunea companiei este să fie în permanență partenerul de încredere al clienților săi, însă grija pentru relația cu clienții nu este singura prioritate. Aceasta investește resurse și în construirea și menținerea unei relații armonioase pe termen lung cu angajații săi, înțelegând importanța relaxării acestora pentru obținerea celor mai bune rezultate și pentru îmbunătățirea constantă a serviciilor.

PromoArt face un pas înainte pentru bunăstarea angajaților săi

Suntem încântați să anunțăm că PromoArt face parte din grupul firmelor de profil care au achiziționat deja un fotoliu de masaj Chairmony pentru angajații săi.

Stresul este afecțiunea omului modern, iar acesta se manifestă prin dureri de cap, tensiuni musculare, afecțiuni gastrice, pierderea apetitului, dificultăți de concentrare, insomnii și iritabilitate. Iar pentru că majoritatea dintre noi suntem mereu ocupați în timpul zilei, o vizită la salonul de relaxare poate părea un lux pe care ni-l permitem doar ocazional.

PromoArt a decis să facă un pas înainte pentru îmbunătățirea stării de sănătate a angajaților săi, oferindu-le o alternativă sofisticată de relaxare chiar la locul de muncă, unde în general stresul, dacă nu este ameliorat, poate genera complicații pe parcurs.

Masajul la locul de muncă garantează angajaților atât beneficii fizice, cât și psihice, iar dacă aceștia se bucură de o stare mentală echilibrată., ei vor fi mult mai productivi și fericiți, chiar și în zilele ocupate.

Dorim să ne manifestăm aprecierea, pe această cale, față de compania PromoArt pentru demersul de a pune la dispoziția angajaților săi soluția de relaxare personalizată marca Chairmony, cât și pentru grija pe care o demonstrează față de aceștia și exemplul oferit și altor companii.

Sperăm ca relaxarea angajaților la locul de muncă să devină subiectul cât mai multor discuții în următoarea perioadă, iar cât mai multe firme să urmeze exemplul PromoArt. Prin decizia aceasta, compania înțelege faptul că o investiție în oameni este o investiție în succesul ei pe termen lung.

Masajul este una dintre cele mai eficiente terapii pentru relaxare iar, prin integrarea unui fotoliu Chairmony în spațiul profesional, PromoArt reușește să-și determine angajații să asocieze job-ul cu relaxarea, remarcându-se printr-o decizie îndrăzneață care le va aduce acestora numeroase beneficii.

Felicitări din nou partenerilor noștri de la PromoArt!

Facebooktwittergoogle_pluslinkedin

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile necesare sunt marcate *